Παρνασσός

12-11-16 Πεζοπορία με τον Φυσιολ. Όμιλο Ρ.Ο.ΜΠ.Α. στον Παρνασσό.

Μια πολύ όμορφη διαδρομή μέσα σε ελατοδάσος και ωραία θέα, παρά τις δυσκολίες του καιρού, είχαμε ψιλόβροχο σε όλη την διαδρομή και κατά διαστήματα δυνατό αέρα, ξεκινήσαμε από το Πολύδροσο και καταλήξαμε μετά από 5 ώρες στην Αγόριανη όπου φάγαμε και ξεκουραστήκαμε!!!

Πεντέλη

7-2-16 Πεζοπορία με τον Φυσιολατρικό Ομιλο Ρ.Ο.ΜΠ.Α. στην Πεντέλη

Άλλη μια όμορφη πεζοπορία στην χιονισμένη Πεντέλη, η οποία ονομαζόταν Βριλησσός και μετονομάστηκε σε Πεντέλη(Πύλη εν τέλει).Η θέα ήταν υπέροχη προς τις χιονισμένες βουνοκορφές και προς την Αθήνα. Συγκεντρωθήκαμε 9π.μ. στην πλατεία της Παλαιάς Πεντέλης 470μ. και από εκεί ανηφορίσαμε από μονοπάτι που περνά από την αρχαία οδό λιθαγωγίας(καταγωγής) των ξακουστών μαρμάρων της Πεντέλης, με τα οποία χτίστηκε ο Παρθενώνας και άλλα κτίρια. Περάσαμε από την επιβλητική σπηλιά του Νταβέλη 740μ.και συνεχίσαμε μέχρι την ράχη του βουνού σε υψόμετρο 920μ.Κατεβήκαμε από άλλο μονοπάτι που περνάει απο το εκκλησάκι των Αγίων Ασωμάτων και καταλήξαμε στην αφετηρία της διαδρομής,όπου και φάγαμε όλοι μαζί σε ταβέρνα!!!

Ροδόπη

27έως30-10-2016 Με Φυσιολ.Όμιλο Ρ.Ο.ΜΠ.Α. στην Ροδόπη νομού Δράμας

Μια πεζοπορία που έμεινε στην μνήμη μας για τα υπέροχα χρώματα του Φθινοπώρου που απολαύσαμε σε όλο τους το μεγαλείο!!! 28/10 πεζοπορήσαμε στο παρθένο δάσος Φρακτού, ένα μοναδικό μνημείο της φύσης με πελώρια δέντρα,πλούσια βλάστηση με εντυπωσιακά χρώματα, με εντυπωσιακούς καταρράκτες και ρέματα.Το μονοπάτι μέσα στο δάσος ήταν στρωμένο με τα πεσμένα φύλλα των δέντρων σαν ένα πολύχρωμο χαλί!! 29/10 πεζοπορήσαμε στο εντυπωσιακό δάσος Ελατιάς ή Καράντερε με τα πανύψηλα δέντρα,πεύκα, οξιές, σημύδες,λεύκες, έλατα, ερυθρελάτη που υπάρχει μόνο στην οροσειρά της Ροδόπης, κ.α. 30/10 Επισκεφτήκαμε τα αξιόλογα και εντυπωσιακά σπήλαια του Μααρά κα της Αλιστράτης και επιστρέψαμε στην Αθήνα με γεμάτες όλες τις αισθήσεις!!!

Επίδαυρος

18/09/2016  Επίδαυρος με τον Φυσιολατρικό Όμιλο Ρ.Ο.ΜΠ.Α.

Στην πρώτη πεζοπορική εξόρμηση της Ρ.Ο.ΜΠ.Α. ακολουθήσαμε την ωραία διαδρομή με την όμορφη θέα στην θάλασσα, Νέα Επίδαυρος-Μονή Παναγίας Πολεμάρχας-Παλιά Επίδαυρος. Στην παλιά Επίδαυρο απολαύσαμε το μπάνιο μας!!!

Εύβοια

12/06/16 Με τον Φυσιολατρικό Όμιλο Ρ.Ο.ΜΠ.Α. Στρόπωνες-Χιλιαδού!!

Μια απολαυστική πεζοπορία-ποταμοδιάσχιση στο καταπράσινο Φαράγγι των Στροπώνων Ευβοίας, με αφετηρία το χωριό Στρόπωνες και κατάληξη την όμορφη παραλία της Χιλιαδούς!!! Η πεζοπορία ήταν σε ένα φυσικό τοπίο άγριας ομορφιάς με αιωνόβια πλατάνια,κατακόρυφους, απόκρημνους βράχους και τρεχούμενα νερά!!!Απολαύσαμε την δροσιά του βουνού και στο τέλος απολαύσαμε το μπάνιο μας στα πεντακάθαρα νερά της Χιλιαδους!!!

1, 2, 3, 4                                                                                                      Επιστροφή